Spaudos produktų dizainas yra labai panašus į madą. Tendencijos keičiasi kiekvienais metais, o kartais net sezonas į sezoną. Svarbu žinoti tendencijas, kad žinotumėte, ką gali daryti jūsų konkurentai. Kita vertus, jūsų prekės ženklui tinkamas dizainas visada bus geriausias.
Etikečių dizaino minimalizmas
Minimalizmas yra ne tik spaudos dizaino tendencija, bet ir viso dizaino pasaulio tendencija. Interjero dizaineriai šiuo metu įgyvena minimalizmo amžių. Namuose tai reiškia, kad reikia atsikratyti netvarkos ir sukurti ryškų, švarų vaizdą. Tikslas yra atsipalaiduoti namo savininkui ir sumažinti būtinybę nuolat tvarkyti daiktus, taip pat sumažinti detalių kiekį erdvėje.
Spaudoje minimalizmas nelabai skiriasi. 2021 m. grafinis dizainas turi švarius kraštus, ryškias spalvas (ryškesnes ekrane nei spausdinant), minimalų įvertinimą, geometrines formas ir paprastai labai mažai triukšmo. Lipnios etiketės taip pat ištuštėjo, dėmesys skiriamas pavadinimui ir vienas ar keliems grafiniams elementams (žinoma priklauso nuo produkto, nes klasikinio viskio butelio etiketės dažniausia išlieka panašaus dizaino).
Organinės formos ir sklandūs judesio vaizdai tolsta nuo tikrove pagrįstų vaizdų. 2021 m. grafinis dizainas yra labiau impresionistinio tipo menas nei ankstesnių metų dėmesys fotografijos imitavimui. Rankų darbo, naminis, pieštas rankomis, įkvėptas grafinis dizainas. Dėl tobulesnių tikroviškų atvaizdų, sukurtų naudojant galingą programinę įrangą, atsirado žavinga tendencija, kurią įkvėpė neapdorotos, nenušlifuotos temos. Naminis, natūrali mišri technika apima tai, kas pernai buvo netobula, o šiemet – žavesys.
Ženklai ir reklamjuostės, kurios atrodo, yra pagamintos iš senų miškų, užima pirmąją vietą. Bambuko ūgliai ir gėlių kompozicijos yra svarbios prekės ženklo vaizduose. Žalios temos ir tvarumas yra grafinių pasirinkimų pagrindas. Vis dažniau pakuotė tampa ne tik graži, bet ir panaudojama antram kartui, taip kuriamas tvarus produktas.
Grafinis dizainas Koncentrinės kompozicijos
Dabartinės grafinio dizaino tendencijos maksimaliai padidina sferinius iškraipymus, kad pabrėžtų pasikartojančias spalvų temas ir prekės ženklo vaizdus. Radialinė simetrija džiugina kai kuriuos praeitų metų kaleidoskopus su modernesniais, švaresniais vaizdais (žr. „Minimalizmas“ aukščiau). Kaip ir pasikartojantis atspindys apskritime ar iškraipytas ovalas, taisyklingi simetriški raštai sutelkia dėmesį į apskritimo centrą, kuris dažnai yra prekės ženklo siunčiama žinutė.