Jeigu jūs nusprendėte atidaryti savo internetinę parduotuvę ar jau ją turite, norint pagausinti pardavimus, daugiau sužinokite apie remarketingą.
Elektroninėje prekyboje vyksta beveik tokie patys procesai kaip realioje parduotuvėje, tik keičiasi šių procesų pavadinimai. Aptarsime kuo panaši prekyba fizinėje moteriškų drabužių parduotuvėje Kauno akropolyje ir internete.
Prekyba fizinėje parduotuvėje turi panašumų su internetine prekyba
Fizinėje parduotuvėje klientas gali prekes apžiūrėti, paliesti, pamatuoti. Jį pasitikusi darbuotoja gali suteikti konsultaciją. Internetinėje erdvėje prekes galima apžiūrėti per nuotraukas, vaizdo įrašus. Galima gauti konsultaciją per pokalbių langelius.
Ką daryti, kai klientas apžiūri prekes, tačiau išeina nieko neįsigijęs? Priežastys gali būti panašios fizinėje ir interneto erdvėje.
1. Nepatiko parduotuvės dizainas, sunkiai randamos prekes.
2. Per trumpa, atmestina konsultacija.
3. Per brangūs produktai.
4. Nekokybiški audiniai, neatitinkantys kainos.
5. Klientas nori pasižvalgyti kitose parduotuvėse.
Remarketingas primena apie pamirštas prekes
Jeigu jūsų parduotuvėje internete nėra 1-4 punkte išvardintų trūkumų, o klientas neapsiperka tik dėl 5 punkto, jums reikėtų imtis remarketingo.
Remarketingas trumai įvardijamas kaip pakartotinai rodoma, persekiojanti reklama. Tačiau jis ne visada naudingas, nes net ir 100 kartų rodoma ta pati reklama neįtikins interneto svetainės lankytojo pirkti drabužio, kurio kaina neatitinka vertės. Fizinėje parduotuvėje kliento neverta persekioti, nes jis apėjęs daugiau parduotuvių, sugrįš į jūsiškę vėl, jei neras geresnio pasiūlymo.
Interneto erdvėje taip pat galima tikėtis, kad potencialus klientas sugrįš dar kartą, jei šiuo metu abejoja dėl prekės. Tačiau dažnai būna, kad žmogus užmiršta, kokia preke domėjosi ar netgi įsidėjo į pirkinių krepšelį. Tada remarketingas tampa puikia priemone priminti apie prekes, paskatinti jas įsigyti. Jis gali būti vykdomas per naujienlaiškius.
Nusiųskite tam žmogui, kuris įsidėjo prekes į krepšelį, bet nebaigė pirkimo asmenišką naujienlaiškį. Jame galite paminėti prekės privalumus: „Drabužis pagamintas iš natūralios medžiagos, šiltas, ilgai nešiojasi, be to, tik jums skiriame 5-10 % nuolaidą.“
Kad remarketingas nebūtų įkyrus, stenkitės suteikti vertingą pasiūlymą, tokiu būdu gausite daugiau naujų klientų, o žmonės, kuriems reklama nėra aktuali nesipiktins, nes visiems mums patinka naudingi asmeniški pasiūlymai, kuriais galėsime pasinaudoti ateityje.