Kaip vyksta darbas SEO agentūroje

Daugelis verslų pradeda naudotis SEO optimizavimu. Tokiu būdu jie išsikelia savo interneto svetainių reitingus ir pakyla Google natūralioje paieškoje. Turbūt ne visi klientai žino, kaip veikia SEO agentūros, kokius darbus ir kokie žmonės atlieka jose. Straipsnyje papasakosime kaip atrodo SEO agentūros darbai.

Po sutarties pasirašymo atliekamas SEO auditas – randamos vidinio ir išorinio SEO klaidos, trūkumai, taisytini dalykai. Paprastai tokia analizė nustato šiuos SEO kriterijus : meta title ir meta description, serverio klaidos, puslapio krovimosi greitis, robots.txt, svetainės žemėlapis, https versija (ar yra įdiegtas SSL sertifikatas), ar teisingai sudėliotos antraštės, ar yra daromas vidinis linkinimas, ar nėra nerastų puslapių klaidos, ar optimizuotos nuotraukos, video nuorodos.

Vėliau yra atliekama raktinių žodžių analizė. Yra svarbu identifikuoti tas raktines frazes, kurios yra labiausiai ieškomos Google ir potencialiai gali sugeneruoti daugiau konversijų. Raktažodžių rezultatai yra pateikiami klientui.

Kaip vyksta darbas SEO agentūrojePagal analizių metu gautą informaciją seka puslapio meniu perdarymas. Dažniausiai yra atliekami šie darbai : naujų vidinių puslapių sukūrimas, blogo postų sukūrimas, Google mano verslas optimizacija, esamų puslapių meta duomenų (meta pavadinimų ir meta aprašymų) perrašymas, vidinių nuorodų tinklo sudėliojimas, pavekslėlių aprašymas – juose panaudojami raktiniai žodžiai ALT tekstų ir meta pavadinimų pavidalu. Dažnai reikia sukurti naujo turinio, jei šis yra skurdus ar neinformatyvus.

Pabaigus techninį optimizavimą, visi naujai sukurti arba pakeisti vidiniai puslapiai duodami perindeksuoti Google search console. To galima ir nedaryti, bet jei specialistas duoda perindeksuoti puslapius – Google greičiau pastebi atliktus pakeitimus.

Tuomet ir raktažodžių pozicijos kyla greičiau.

Kitas svarbus SEO paslaugų proceso darbas – Google My business (Google mano verslas) profilio sukūrimas ir optimizacija. GMB puslapyje reikia įtraukti pavadinimą, adresą, telefoną, elektroninio pašto adresą, internetinę svetainę, veiklos sritį, žemėlapį, aprašymą, produktus, akcijas, nuolaidas, specialiuosius pasiūlymus, nuotraukas, logotipą, Youtube nuorodas, sukurti mini puslapį. Mano verslo paskyrą galima optimizuoti konkrečioms raktinėms frazėms, kad iškiltų jų pozicijos Google. Gūglas pirmame puslapyje kartais rodo tris žemėlapių pozicijas, įvedus tinkamą raktažodį – taip yra būtent dėl to, kad tie trys profiliai yra gerai optimizuoti.

Paskutinis ir ilgiausiai užtrunkantis SEO optimizacijos etapas yra nuorodų rinkimas. Pradžioje SEO specialistai įtraukia kliento svetainę į savo turimą katalogų duomenų bazę. Tokie katalogai turi didelį svorį Google požiūriu ir padeda diversikuoti svetainę tarp konkurentų. Vėliau seka SEO tekstų rašymas ir talpinimas susijusios tematikos puslapiuose. Tokiuose straipsniuose būna įterptos aktyvuotos nuorodos į svetainę. Puslapiai turi atitikti tam tikrus kriterijus : geriausiai, kai jie atitinka seo straipsnio temą, turi aukštą autoritetą.

Daugiau apie SEO struktūrą Digital Star agentūroje skaitykite paspaudę šią nuorodą : https://www.digitalstar.lt/seo-paslaugos/seo-optimizavimas/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *