Spausdinimo pramonės turimais duomenimis, spaudinimas ant drobės išaugo nuo maždaug 500 milijonų kvadratinių pėdų 2013 m. iki 860 milijonų kvadratinių pėdų 2018 m., kai penkerių metų CAGR (sudėtinis metinis augimo tempas) sieks 11,6%.
Drobė sudaro apie 12 procentų visos JAV nuotraukų spausdinimo internetinės rinkos ir kad socialinės žiniasklaidos svetainės, tokios kaip „Instagram“, iš tikrųjų prisidėjo prie šios rinkos augimo. Galų gale, nors ir malonu dalytis nuotraukomis su draugais kompiuterio ekrane, daugelis vartotojų vis tiek trokšta kažko išskirtinio už kibernetinės erdvės ribų, kuriuos galėtų pakabinti ant sienos.
Tai didelė sfera ir suteikia daug galimybių įvairiuose rinkos segmentuose, įskaitant: riboto leidimo meno reprodukcijas, vartotojų fotografijas, namų ir įmonių dekoracijas, svetingumą, ligonines, restoranus ir barus ir beveik bet kurį asmenį ar bet kurią organizaciją, norinčią paįvairinti savo interjerą, erdves su unikalia drobės išvaizda.
Medžiagos ir tekstūros
Šiuo metu rinkoje esančios rašalinės drobės turi nemažai savybių, į kurias reikia atsižvelgti: pagrindinė medžiaga, pynimas, svorio apdaila ir optiniai balikliai (OBA). Visos šios savybės, tiek pačios, tiek kartu, lemia, kokia drobė pasirenkama tam tikram projektui.
„Teisingos“ drobės pasirinkimas dažniausiai yra subjektyvus, nes skirtingiems žmonėms patinka skirtinga išvaizda. Kai kuriems gali patikti labiau tekstūruotas paviršius, o kiti, pavyzdžiui, norės lygesnio paviršiaus. Tai taip pat gali priklausyti nuo apšvietimo situacijos, kurioje rodoma drobė.
Kai aptariate drobės spausdinimo projektą su klientu, įsitikinkite, kad suprantate jo lūkesčius ir žinote aplinką, kurioje bus rodoma drobė. Visi šie veiksniai, įskaitant biudžetą, padės nustatyti reikiamą drobę. Apžvelkime pagrindines medžiagas, pradedant nuo labiausiai paplitusių poliesterio / medvilnės mišinių.